Om oss

Varför SLSGroup AB?

Med kvalitativ Utrustning, rätt Kompetens och trevligt Bemötande arbetar vi med Kunden i fokus.

Inför varje uppdrag oavsett storlek arbetar vi med checklistor för att säkerställa tydlig planering och tryggt genomförande. Vi går bl.a. igenom behovsanalys, praktiska delar samt uppföljning. I vårt arbete är vi måna om att kunden ska få det den förväntar sig med rätt balans till kundens budget.

SLSGroup AB har många års erfarenhet av små till medelstora evenemang av alla dess slag. Vi vill göra den typen av evenemang riktigt bra, hyra ut ett brett sortiment av kvalitativ Utrustning, ha rätt Kompetens att handha den, till ett konkurrenskraftigt pris.

Utrustningen vi hyr ut är av hög klass för att både prestera riktigt bra och samtidigt vara enkel och snabb att rigga. Tillsammans med vår erfarenhet att handha den spar detta tid i ibland tighta körscheman hos arrangören. Ofta krävs lite personalresurser ute på fältet och det spar pengar för Kunden.

Förutom att vi har Kunden i fokus och ser till Kundens behov och önskemål, ser vi hela kedjan av människor som berörs av vår prestation. Vi värnar om och vet vikten av att som t.ex. Kund eller artist möta trevlig och professionell personal ute på fältet, därför värdesätter vi ett trevligt Bemötande gentemot våra Kunder och annan personal vi jobbar med.

Våra kunder
Företag, bokningsbolag, konferensanläggningar, festlokaler, liveband, artister, kommuner och organisationer m.fl.

Vilka är vi?
SLSGroup AB ägs och drivs av Fredrik Svensson, Johan Engström, David Borgström som har arbetat professionellt sedan 2010 inom musik- och underhållningsbranschen både som scenbyggare, tekniker och artistbokare, evenemangselektriker mm. Vid arrangemangen anlitas ytterligare kunnig personal vid behov, från vår personalbank, med gedigen erfarenhet och utbildning inom ljud- och ljusteknik samt scenbyggnad.